Alle medewerkers van MIK & Spelenderwijs doen hun uiterste best je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Het kan echter ook voorkomen dat je niet tevreden bent en een klacht kenbaar wilt maken. MIK & Spelenderwijs neemt haar klanten serieus, en dus ook jouw klacht. Wij willen graag leren van jouw klacht en samen naar een oplossing zoeken.

Klachtenbemiddeling
Bespreek je klacht eerst met de betrokken medewerker. Is het niet mogelijk de klacht met de betreffende medewerker te bespreken of leidt het niet tot een oplossing? Neem dan contact op met de leidinggevende.

Leidt dit niet tot de gewenste oplossing, of wil je direct een klacht indienen? Klik dan hier.

Direct een klacht indienen?

Externe klachtencommissie
Kom je er samen met ons niet uit? Zoek dan bemiddeling voor Kinderopvang via: www.klachtenloket-kinderopvang.nl of meld een klacht bij de Geschillencommissie.

Het klachtenreglement van MIK & Spelenderwijs is onderdeel van MIK & PIW Groep. Voor alle stichtingen die onderdeel zijn van MIK & PIW Groep is er een klachtenregeling. Uitvoerige informatie hierover vind je hier: klachtenreglement MIK & PIW Groep.

Jaarverslag
MIK & Spelenderwijs stelt jaarlijks een klachtenverslag samen. In dit verslag lees je onder andere een samenvatting van het aantal en de aard van de behandelde klachten. Klik hier voor het verslag.